Mina kundserviceärenden Dela Kontaktuppgifter Facebook Google LinkedIn Twitter Skriv ditt meddelande och välj kontakt i listen till höger.Vill du veta mer om tjänsten Mina kundserviceärenden? Välj Support järnväg.Frågor om fakturering? Välj Fakturering järnväg. Meddelande: * Vem vill du skicka ditt e-postmeddelande till, välj här: För järnvägsföretag Support järnväg Fakturering järnväg Din e-postadress: Ange din e-postadress om du vill att vi ska skicka svar till dig. Vi samlar in personuppgifter för att kunna hantera ditt ärende. Läs mer om hur Trafikverket hanterar dataskyddsförordningen, GDPR.GDPR Hoppa till: Du kan som avtalskund själv följa dina ärenden hos Trafikverket via Mina kundserviceärenden på vår webbplats. Denna tjänst ger dig möjlighet att ha din ärendeportfölj gentemot Trafikverket samlad på ett ställe. Vad innebär tjänsten Mina kundserviceärenden? Du går in på Trafikverkets webbplats. Under "Logga in" (uppe i högra hörnet) väljer du "Min sida – extern anslutning". Du kan registrera nya ärenden som alternativ till att skicka e-post – de ärendetyper som är tillgängliga är: 90-konton, Nycklar till teknikhus, Bestridanden, Reklamationer och Begäran om ny orsakskod. Du kan följa dina ärenden, aktiva och avslutade – du ser ärendehistoriken. Du kan komplettera dina ärenden – till exempel skicka in en notering eller ett dokument Du kan använda denna funktion istället för eller som komplement till e-postlådorna som finns under Kontakta oss ovan. Hur får jag tillgång till Mina kundserviceärenden? Ansök via det ansökningsformulär som du hittar på Ansök om behörighet. Inom fem arbetsdagar hanteras din beställning av våra handläggare. Du får en bekräftelse via mejl. Vill du veta mer om Mina kundserviceärenden? Vänd dig till din kundansvarige eller till vår e-postlåda för Support järnväg. Se Kontakta oss ovan. Introduktionsfilm Mina kundserviceärenden – introduktionsfilm (Trafikverkets Youtube-kanal)